Saturday 19 February 2011

MASIH RASA

Aku masih rasa sakit itu... aku selalu rasa sakit di bahagian tu.. nak bagi tahu kat org lain, aku takut... aku lebih rela memendam... YA ALLAH sakit apa yg KAU bg kt aku ni... aku terasa sakit sangat... aku da xsanggup YA ALLAH.. aku dah diberi banyak dugaan... tapi apa dugaanMU kali ni? Mungkin umurku xcukup panjang nak buat kebaikan...aku dapat rasa ajal aku dah dekat.. aku tahu sepatutnya aku tidak boleh berkata begitu tapi aku masih dapat rasa sakit itu... aku redha dengan cubaan yang KAU bagi kt aku.. sesungguhnya, penawar itu datang dariMU.. ini bukan cerita yang direka.. tapi ini realiti yang terpaksa aku tempuh.. aku boleh tipu orang lain tapi aku xboleh tipu diri ku sendiri.. sakit ini ALLAH saja yang tahu.. aku cuma berharap sakit ini akan hilang.. tapi bila?? Itu aku sendiri tidak pasti.. aku bukan nk taip panjang2 tapi aku ingin beritahu apa yang aku rasa.. keperitan aku menahan sakit tiada siapa tahu.. aku suka gelak dan senyum untuk mengilangkan rasa sakit itu.. tapi kenapa semua orang menganggap aku gila... memang aku gila menahan sakit ini... sakitku yang dulu tidak pulih sepenuhnya tapi kenapa aku mesti menerima sakit yang lain??aku cerita di blog bukan untuk tatapan umum tapi aku ingin meluahkan apa yang aku rasa selama ni.. mesti best kan kalau diberi umur yang panjang... kalau aku dapat aku nak beli dan dapat teddy bear banyak.. sebab itu minat aku.. aku tak paksa mereka beli untuk aku.. aku cuma mahu buat kali terakhir saja... tiada sesiapa mendengar tangisan aku.. aku cuma insan biasa yang menginginkan kebahagiaan.. walaupun kebahagiaan itu masih aku xdapat rasakan.. aku yakin suatu hari nanti aku pasti akan dapat.. tapi bila? Mungkin masa aku tiada lagi ke? Semua persoalan aku ni hanya ALLAH sahaja yang tahu jawapannya... aku sayang family aku... kawan aku... abang angkat aku... adik angkat aku.... serta buah hati aku tu... takut nak tinggalkan dia la.... aty ni rasa berat sangat...

No comments:

Post a Comment