Monday 21 February 2011

gaduh lagi

Aku gaduh lagi dengan abang amy... arrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhh sakitnya hati ni... aku mane la ada duit nak topup kan dia.. buat penat aku je beli hadiah untuk dia... dia xpernah menghargainya langsung... asyik nak marah aku je... aku sayangkan dia la.. emmmm abang memang xsayang adik kan? Abang dah bencikan adik kn? Ok adik faham... xpela... kalau abang dah xnak berhubung dengan adik xpela.. xkan nak paksa abang lak... adik xkan cari abang lagi.. abang yang nak macam tu kan... adik dah penat nak membantah lagi.. sia2 je adik cakap.. xguna je kan? Dah la gaduh dengan abang... pastu gaduh dengan noo java lagi... adik penat nak nangis lagi tahu x!!!!! Kenapa xde siapa yang simpati kat adik hah?? Semua orang nak marah adik kan?? Emmm nak marah sanagt kan??? Marahla... aku malaz nak mesej lagi dan angkat kol lagi.. tu yang korang nak kan? Korang suka buat aku macam tu kan?? Aku diperlakukan macam sampah kan? Aku benci dengan korang!!!!!! Hati ni sakit sangat tahu x!!!! Kali ni aku da xpeduli apa yang orang nak kata... yang aku tahu sebelum aku jaga hati orang lain baik aku jaga hati aku sendiri....yela.. sapa lah nak jaga hati aku ni kan? Terpaksalah aku jaga sendiri kan? Ada pakwe pun xguna.. ada abang angkat pun xguna... semuanya xguna.. termasuk diri aku ni.. xguna sebab sayang mereka....eeeeeeeeeeeee peningnye....

4 comments:

  1. hehehe...
    sedinye cerite awak tue..tp xpew abang kan ade...hahahaha

    ReplyDelete
  2. yupr tamo cedih cedih ea.... hepi celalu ea....

    ReplyDelete
  3. abg: yela2... bg adk lolipop lu..
    eha:da mmg nasib mcm 2

    ReplyDelete