Saturday 19 February 2011

hatiku dilukai

Pada petang semalam cinta lama aku kembali.... aku gelar dia tiger losai... dia rindukan aku... dia kata nak kahwin dengan aku.. aku tergamam.. aku kan dah ada pakwe xkan aku nak terima dia kembali... walaupun aku masih sayangkan dia tapi sayang aku xlebih daripada seorang kawan... dulu dia maki hamun aku... tapi disebabkan cinta ku yang kukuh aku tetap sabar..dia kata nak uji aku.. tapi setiap patah perkataan dia membuat aku terluka... aku da xsanggup lagi... aku cuma seorang perempuan yang lemah... lemah dalam segalanya.. aku asyik putus je dengan dia... memang aku ditakdirkan xde jodoh dengan dia kot... tapi kenapa dia xpernah nak melepaskan aku... tolonglah lepaskan aku.. aku mohon tiger losai... bagilah aku bahagia ye...aku dah xganggu hidup kau tapi kenapa kau nak hancurkan kebahagiaan aku bersama noo java.... nasib baik noo java faham keadaan aku... losai aku tahu kau telah menyumpah aku.. aku rela.. aku dah xsanggup nk gaduh lagi dengan kau.. aku bukan orang yang berdendam... aku harap kita boleh berdamai... tapi harapan aku ni cuma sia2 je...tiba2 aku teringat aku pernah berdendam dengan seorang kawan... dlu rapat sangat.. tapi tu dulu.. sebenarnya aku dah lama maafkan dia.. aku dah xganggu hidup dia tapi kenapa dia masih nak nombor epi?? Aku da xberhubung dengan epi, nape dia xfaham.. emmm pening kepala aku.. aku cuba minta nombor epi kt kawan2 dia tapi aku kena maki... cakap aku ni perempuan murahan.. emmm kawan aku yg bernama S******* xpernah faham... aku dah xnak kawan dengan dia disebabkan dia mungkir janji kerana epi.. macam 2 ke kawan? Kalau dia berterus terang aku boleh terima.. ni x! Sampai bila nak tipu aku... semua salahkan aku.. aku xpernah nak hebohkan isu tu tapi dia yang buat.. aku juga yang kena.. adil ke aku diperlakukan begitu? Mana keadilannya? Bagus betulkan semua salahkan aku.. bagus!!!!!! Haha... hati ni sakit sangat... aku dah berapa kali cakap aku xde nombor epi tapi kenapa!!!!! Kau xfaham!!!!!!!!!!!!! Aku kena maki sebab kau SHAFIQAH.. aku kena hina sebab kau SHAFIQAH.. disebabkan aku minta nombor epi untuk puaskan hati kau.. aku lebih suka pendamkan daripada kau mengetahuinya.. nanti kau kata aku ni hipokrit.. xpela.. aku sanggup menjadi orang yang bersalah di mata kau.. aku harap kau akan faham suatu hari nanti.. hati aku lebih sakit bila kau suruh kawan aku check ncet aku semata-mata nak nombor epi.. kenapa kau menjadi manusia yang kejam.. bila aku dapat tahu... kemaafan tu sepatutnya tidak wujud...aku benci kau.. kau yang paksa aku buat macam ni... kau fikir aku nak sangat ke hah!! Hati ni sedih sangat... mungkin kawan kau boleh tuduh aku macam2.. aku xkisah... kau boleh tipu mereka tapi kau xboleh tipu diri sendiri... kau rekalah cerita tentang aku.. aku dah xkisah dengan semua ni... bagi yang nak kawan dengan aku harap anda pastikan keikhlasan ada dalam diri anda semua tu.... inilah kehidupan.. semua ada pasang surutnya.. kehidupan ibarat ombak... emmmm liku hidupku bukan semudah kamu sangka.. emmmmm

No comments:

Post a Comment